مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-10اجتماعي

 پروژه لندفیل مرکز دفن مهندسی از ضروری ترین پروژه های زیرساختی تبریز است


با توجه به لزوم حفاظت از محیط زیست و دفن اصولی و بهداشتی پسماند، پروژه ایجاد لندفیل های بهداشتی برای دفن پسماند از مهم ترین و ضروری ترین پروژه های زیرساختی یک شهر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: با توجه به لزوم حفاظت از محیط زیست و دفن اصولی و بهداشتی پسماند، پروژه ایجاد لندفیل های بهداشتی برای دفن پسماند از مهم ترین و ضروری ترین پروژه های زیرساختی یک شهر است.

ایرج شهین باهر طی بازدید سرزده از پروژه های زیست محیطی مرکز دفن مهندسی و بهداشتی شهرداری کلانشهر تبریز با اعلام این مطلب افزود: پروژه ایجاد سلول های جدید مهندسی و بهداشتی در مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز و توسعه تصفیه خانه شیرابه از ضروری ترین و مهمترین پروژه های زیرساختی است که در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست، در راس برنامه های اجرایی شهرداری تبریز قرار گرفته و با همکاری و اهتمام قرارگاه خاتم الانبیا و هم چنین معاونت عمرانی و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، امروز شاهد پیشرفت فیزیکی مطلوبی در این پروژه هستیم .

وی گفت: با توجه به ایجاد یک سلول بهداشتی و مهندسی در مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز طی ادوار گذشته و اتمام ظرفیت آن و نیاز مبرم به ایجاد سلول های جدید مهندسی و بهداشتی، شهرداری تبریز را مصمم کرد تا در سال 1399 قراردادی با قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 پروژه لندفیل مرکز دفن مهندسی از ضروری ترین پروژه های زیرساختی تبریز است

 پروژه لندفیل مرکز دفن مهندسی از ضروری ترین پروژه های زیرساختی تبریز است